توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی

توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی

بهرام پروهان

شرکتهای تولید کننده پروفیل انواع پنجره دوجداره رنگی علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان از جمله طراحان و آرشیتکت ها اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .از سوی دیگر توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی قابل خریداری می باشد تا زیبایی درب و پنجره های دوجداره upvc دوچندان شود.

توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی باهم تفاوت هایی دارند. انواع پنجره دوجداره رنگی یا لمینیت بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب پنجره های رنگی دقت کنیم که پروفیل رنگ یا لمینیت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند .شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، امروزه انواع پنجره دوجداره رنگی با تکنولوژی مدرن و با دانش فنی روز تولید می شوند. در طراحی فضای منزل تهویه هوای مطبوع جز عناصر جدایی ناپذیر ساختمان می باشد. با این حال ورود حشرات موذی یکی از معضلاتی هست که ما را از باز کردن پنجره دوجداره باز می دارد.حال با در نظر گرفتن اینکه جلوگیری از ورود آنها با استفاده از توری پنجره بهتر از استفاده از مواد شیمیایی مضر برای سلامت انسان است در همین راستا شرکت ما بهترین و مدرن ترین توری انواع پنجره دوجداره رنگی را تولید و به بازار عرضه می نماید. ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.

توری پنجره دوجداره


توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی یا دورو لمینیت https://upvc.pro/
به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند. آنچه (شرکت https://upvc.pro/ ) برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سی این است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد . یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی که شامل لولا، قفل، دستگیره و اسپانیولیت می‌باشند و به صورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی وارد می‌شود. قيمت يراق براساس کشور توليدکننده آن متفاوت است، بيشترين قيمت يراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مربوط به يراق آلات شرکت ROTO آلمان مي باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، اورهانگ، فولکس واگني و يا کشويي متفاوت است. يراق هاي ترک موجود در بازار از کيفيت متوسط برخوردار هستند مثل يراق VORNE و يا VHS که ساخت کشور ترکيه مي باشند و از يراق آلات گريد A ترکيه مي باشند.
توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی مدل کشویی
سیستم بازشوی انواع پنجره دوجداره رنگی مدل کشویی به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع انواع پنجره دوجداره رنگی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، انواع پنجره دوجداره رنگی مدل کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود. توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند.

توری جدید پنجره دوجداره


توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی انواع پنجره دوجداره رنگی https://upvc.pro/ ، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.
رنگ بندی توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی :
پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.
۱ – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
خواص توری انواع پنجره دوجداره رنگی
بیش از ۳۵ درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . توری انواع پنجره دوجداره upvc رنگی که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: